Nyansættelse i salgsteamet

Hos S. Sørensen i Thisted glæder vi os over, at vi pr. 1. november 2022 er lykkedes med at få ansat Carsten Holgersen som sælger i salgsteamet.

Carsten er en rutineret sælger, og vi håber derfor, at han med sin erfaring kan være med til at styrke virksomhedens salgs- og kundepleje.

Vi byder hermed Carsten velkommen på holdet, og håber I alle vil gøre det samme, og tage godt imod ham.

Nyansættelse på kontoret i Thisted

Hos S. Sørensen glæder vi os over, at vi pr. 1. July 2022 har ansat Charlotte B. Pedersen i en funktion som kontor- og indkøbsassistent.

Charlotte, som bor privat i Østerild, kommer fra en kontorstilling i et større lokalt firma.

Charlotte vil have sin daglige gang på kontoret i Thisted. Hun vil hjælpe til med diverse kontoropgaver, logistik og indkøb, samt have fokus på kvalitetsstyring og dokumentation.

Vi byder Charlotte velkommen og håber at I også vil gøre det samme.

Besøg af Torsten Schack Pedersen

S. Sørensen har d. 13/6/2022 haft besøg af folketingsmedlem Torsten Schack Pedersen, for at tale om regeringens forslag til en Co2-beskatningsmodel.
Ud over at præsentere vores igangværende tiltag omkring den grønne omstilling for Torsten, havde vi (synes vi selv) nogle gode forslag til hvordan Co2-beskatningsmodellen burde være.
Et rigtigt godt møde, så tak til Torsten Schack Pedersen for at tage sig tid til at kigge forbi.

Følg os i øvrigt på https://www.linkedin.com/company/81613370

På billedet: Bo Østergaard, Henrik Jensen, Torsten Schack Pedersen, Simon Sørensen og Kim Thomhav

Vi har store skiftedag…

Flyvende udskiftning

Vi har pr. 1.2.2022 ansat Louise Rysgaard som barselsvikar i en funktion som kontor/kundeservicemedarbejder.

Maggy Hübner fandt nye udfordringer og er derfor erstattet af Louise.

Louise er udlært assistent ved Thisted kommune, og har arbejdet de sidste 9 år på kontor, både med kundeservice og diverse kontoropgaver.

Louise overtager barselsvikariatet fra Maggy, som har fået en stilling hos feriepartner i Vorupør, vi ønsker hende alt held fremover.

Vi byder Louise velkommen og håber I også vil gøre det samme.

Opdatering omkring markedet

Kære Kunde,

Der opleves lige p.t. et historisk prispres på kemikalier og tilsætningsstoffer med en styrke som er uden fortilfælde. I gennem det sidste års tid har vi forsøgt at informere alle vores kunder om forventningerne til prisen. Det ser ud til, at vores ambition om at kunne informere fyldestgørende ikke holder ind i Q1. Derfor beder jeg alle kunder som er i tvivl om priser give os et kald, så vi kan få en dialog.

Det er vores håb og opfattelse at de næste par måneder bliver afgørende og vi kan forvente en mere normal prisudvikling i Q2/Q3.

De bedste hilsner

Simon Sørensen

Glædelig jul fra S. Sørensen

Alle os hos S. Sørensen ønsker kunder, samarbejdspartnere og andet godt folk et godt nytår og tak for 2021.

Endnu et år nærmer sig sin slutning, og endnu engang har det budt på store udfordringer. De voldsomme knapheder og dertilhørende prisstigninger har påvirket alle. Både vores leverandøre og kunder. Der bliver løbet hurtigt ude i virkeligheden kan vi mærke. Der skal lyde en stor tak for samarbejdet til alle.

Vi glæder os til at servicere vores kunder igen i 2022 og håber på det bliver en smule mere roligt.

To nye ansættelser

S. Sørensen oplever i denne tid en stor efterspørgsel efter vores service og produkter. I den forbindelse har vi forsøgt at indrette os sådan, at vi fortsat kan opretholde det høje niveau af kundefokus. Det har betydet at vi pr. 1 december har ansat Eva Madsen i en funktion som indkøber med fokus på logistik. Eva kommer fra en lignende stilling fra en lokal virksomhed.

Ydermere har vi ansat Henrik Jensen som drifts og vedligeholdelses-leder. Henrik skal understøtte vores kvalitetssikring i produktionen og sørge for at driften forbliver problemfri. Henrik kommer fra en lignende stilling fra en virksomhed i Herning.

Vi glæder os over at byde velkommen til begge og håber I derude tager godt imod dem.

//Simon Sørensen    

Nyansættelse på kontoret i Thisted

Hos S. Sørensen glæder vi os over, at vi pr. 15. November 2021 har ansat Maggy Hübner som barselsvikar i en funktion som kontor- og salgsassistent.

Maggy, som bor privat i Thisted, er udlært som kontorassistent og har i den forbindelse siddet som kontorassistent i et større lokalt firma.

Maggy vil have sin daglige gang på kontoret i Thisted. Hun vil hjælpe til med diverse kontoropgaver og kundesupport, samt have fokus på kvalitetsstyring og dokumentation.

Vi byder Maggy velkommen og håber at I også vil gøre det samme.